there simply want

10:11


 ♥ Každý má určitě místo, které by chtěl navštívit a být tam aspoň pár hodin. I já taková místa mám, konkrétně to jsou města. Pojďte se na ně společně podívat. ♥

☺ ☺ ☺

Jako první je město AMSTERDAM - hlavní město Nizozemska.Je to strašně dlouho co mi jedna kamarádka vyprávěla, že před rokem byla v Amsterdamu. Byla tak nadšená, že jsem se toto město rozhodla v budoucnu někdy navštívit aspoň tak na týden ať už sama nebo s rodinou. 
Nejvíc mě tam láká ''Van Gogh Museum'' a ''Anne Frank Huis''. I když se to nezdá, tak i mě zajímají malíři ať už proto, že je to nějakým způsobem úžasné a také proto, že můj taťka namaloval už několik obrazů.

☺ ☺ ☺

DUBAJ - nejlidnatější město v zemi.
Asi většinu z vás odradí ten fakt, že v Dubaji je oficiálním náboženstvím Islám. I přesto mě neodradí návštěva tohoto města ať už jenom kvůli aquaparku ''Wild Wadi Water Park'' nebo ''Dubai Museum''. Ale ať je v Dubaji jakékoliv náboženství, tak vydělám maňásky (maňásky = peníze) a tradáá do Dubaje.
☺ ☺ ☺


Las Vegas - největší město státu Nevada ve Spojených státech amerických.
Jsem milovnice nočního života a přesně pro toto vyloženě potřebuju navštívit Las Vegas.
Mezi věci díky kterým mě také Las Vegas jako takové láká jsou atrakce Big Shot, Insanity, X-Scream a High Roller.
Takže kdo pojede společně se mnou?

☺ ☺ ☺




New York - nejlidnatější město Spojených států amerických.
Empire State Building, Times Square, Yankee Stadium, čtvrti Brooklyn a Manhattan, Socha Svobody - kvůli tomu chci navštívit právě New York, protože prostě proč ne.

☺ ☺ ☺




Rio de Janeiro - město ve stejnojmenném státu.
A proč zrovna sem? Každoroční karneval, Copacabana - nejznámější pláž na světě, socha Ježíše Vykupitele na hoře Corcovado.




Každopádně za všemi městy, které chci navštívit také patří poznání jiných kultur a místních lidí.


Tak co? Kam spolu vyrazíme?


You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe